August 13, 2012

detente


šī diena, kas fotogrāfijās, sākot ar kafijas dzeršanu un beidzot ar saldējumiem, asociēsies man ar kaut kāda līdzsvara atgūšanu pēc milzīga saspīlējuma un asarām. es neprotu pateikt - vai tiešām mana āda kļuvusi tik plāna, vai pārdzīvojumi ir tik nozīmīgi. pastiprinātā jūtība traucē dzīvot, bet tas laikam nāk komplektā kaut kādai laimītei. lai visu kaut cik izlīdzinātu par labu, man ir mierinātāja Estere.

un tagad es gan nezinu, kā tas nākas - vai tiešām esmu tik sensibila, vai tiešām notiekošais ir tik svarīgs -, esmu slimnīcā ar neirotisku strutojošo angīnu. man nekad nebija ienācis prātā, ka es varētu tā iemīlēties, lai dēļ ilgām celtos temperatūra, strutotu kakls un grieztos galva. kad pamazām paliek labāk, ir daudz sīkumi, par ko priecāties - parādās balss, var normāli padzerties, nesāp kakls, vairs nevajag pretsāpju zāļu injekcijas. bet tad atnāk grūtsirdība. tomēr tas ir lēns atslābums. viss taču būs labi. tikai atņemiet man jūtību.



photos:
1 Estere Betija Grāvere by me with her analogue Canon and black'n'white film
2 me by Estere Betija Grāvere with my analogue Pentax
3 Estere Betija Grāvere by me with my analogue Pentax

No comments: