June 27, 2011

bazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

(water-colour painting of Matīsa bazaar, Riga, Latvia, by me)

vasaras sākumā man bija rozīšu plenērs. varbūt, kāds pat atceras? vienudien es norunātajā tikšanās vietā, proti, Matīsa tirgū, ierados stundu ātrāk kā bija paredzēts, un, laiku lieki netērējot, uzakvarelēju šo mazo ainiņu. man patika. saule svilina, ļaudis čalo, kravasmašīnas brauc un kuplās tirgus sievas klačojas, bet es sēžu kaktiņā visiem par pārsteigumu (un vilinājumu izteikt komentārus & pacienāt ar zemenēm) un gleznoju.
(krāsas, kā visos šajā manā blogā redzamajiem gleznojumiem, melo, jo tie tiek pārfotogrāfēti. man nav ne parasta, ne arī lieliska A3 formāta skanera. #skumjš stāsts)

2 comments:

estere betija grāvere said...

es tā nemāku - sūdīgi_man

Rute Marta Jansone said...

nav grūti, es saku, nav
pa stundu tādu uzdragāt.