April 30, 2011

nosapņotā mīlestība no DZ līdz DŽ


◄* Rebeka Lukošus #►
Nopiku divus
09/11/10
15:48:10

 
◄* Elžbeta Vītiņa #►
Tu no manis nesagaidīsi ne dziedāt, ne dzeju. Ja nu vienīgi pa franciski. Dzērvenes, dziesmu, dziļdomu, dzimumzīmes, dzīrot, dzīvokli, dzejot. Kas ar to dzj?
21/11/2010
18:10:04

◄* Rebeka Lukošus #►
Dzēdē, dzērvenes, dzeguzes, dzīvokļus, dzīvniekus, dziedāt, dzīvot (!!), dzirkstošo vīnu, dziju, dzīvi.
21/11/2011
19:50:58

◄* Aleksis Luriņš #►
Visus mūzikas zvērus, kuriem vārdi sākas ar dz. Ģeniāli cilvēki. Prātā nāk vēl dzelzs oksīds. Dzestrums, jā, to es mīlu. Un dzīvžogi. Dzirnakmeņiem arī nav ne vainas.
21/11/2010
20:23:38

◄* Miķelis Verners #►
Dzintara smaržas. Dzintars. Dzauri. Dzeltena dzija. Vairs es neko šodien nemīlu.
21/11/2010
23:55:32

◄* Estere Grāvere #►
Es mīlu dzilnīti
22/11/2010
08:59:21

◄* Elžbeta Vītiņa #►
Humanā ir 30 emperi ar ziemeļbriežiem
29/11/2010
16:13:11

Klāva mīlestībā ir dzeņi, dzen-budisti, dzērieni, emperi, dzintariņi un dzērvenes,

bet es mīlu dziesmas, dzimteni, dzelmes noslēpumainību, dzimšanas svētumu, dzirgsteles, Dzintara jūru, dziļus skatienus, emus, jāņogas, ingstēšanu, ezu, dzīšanos pēc sapņiem, dzidras skaņas, dzestrus vakarus, dzīvību, dzēstos kaļķus un dzīres.

   

  un visi pārējie 33 alfabēta burti un visi pārējie divskaņi jau atkal gaida, ka ar viņiem Tu sitīsi pa pogām un rakstīsi kādam mīlošas īsziņas.
vai, varbūt, manā galvā jaucoties, viņi gaida, kad man uzrakstīsies ābece.

 

fotomodel: my sister in tutu
+ analogue photography is unpredictable, when i took these photos, i knew thay'll be dark gray, but not SO ... but, despite everything, i like these photos and hope, you too.
 

4 comments:

estere betija grāvere said...

man ir apnicis teikt visu laiku COOL, LIELISKI un KRUTA

bet tiešām ir LIELISKI&KRUTA&COOL








/man sanāca labs muldiens/

Rute Marta Jansone said...

man vislabāk patīk lasīt tavus COOL, un vissliktāk man patīk lasīt to neko, kas ir parasti.
tu smuki muldi.

klaabis said...

jā, es atceros, ka tu to reiz jautāji.
patīk patīk.
/klāvs/

Rute Marta Jansone said...

ES MīLU KLāVU <3333