January 11, 2011

polaroid


Man rokās savīst tulpītes, kas domātas ir Tev,
Es labāk šite nomirstu, kā iedodu tās Tev.
Tu otrā solā apsēdies, es trešajā aiz Tevis,
Nu, lūdzu, lūdzu, paskaties, man grūti ir bez Tevis.

Rūtiņu burtrnīcas, papīra kuģīši,
Atmiņu kladītes Tavējās un manējās.

Mums diktāts angļu valodā par Latviju un Rīgu,
Es nevaru vairs padomāt - tik ļoti Tevi mīlu.
Es redzu Tavu muguru, Tu pieliekusies raksti,
Un izstāstīt es nevaru, kā smaržo Tavi mati.

Jau diktāti mums jānodod, jo anglene ir cauri,
Skolotāka nesaprot un saka:"Celies, Lauri!"
Es pieceļos un nosvīstu, sen tulpītēm par karstu,
Cik labi, ka Tu neredzi, kā Tevis dēļ es sarkstu.
-V.Daudziņa vārdi dziesmai "Tulpītes" no "Latviešu mīlestība"

daudzas algebras, ģeometrijas un anglenes tiek nodungotas "Latviešu mīlestības" dziesmiņās. un pavasarim lēnām urdzot galvā, aug arvien lielāks prieks. es gan neesmu iemīlējusies savā solabiedrā c; nē, tā tikai ir mana sajūsma par Jēkaba Nīmaņa projektu, nē, mīlestību, ja tā drīkst teikt.

poloroid of math's class in my school by me

2 comments:

ieva jansone said...

shis ir lielisks! ak, tev pienaktos jaunas pakas ar polaroidiem.....

estere betija grāvere said...

es jau vemju,
paskatoties uz matemātikas klasi #skola

bet bilde jau nav vainīga