January 1, 2011

leave


es stāvu pašā sākuma galā un vēl ir rīts,
maiga migla stāv baltā ārā..
es stāvu vēl pašā sākuma galā un vēl tu pilns,
tik balts tu ienāc dārza malā..
es stāvu vēl pašā sākuma galā un vēl ir rīts,
maiga migla stāv baltā ārā..
es stāvu vēl pašā sākuma galā,
un vēl, paldies Dievam, stāv aukšā debess vaļā

Ilzes Kupčas vārdi dziesmai "Es stāvu vēl pašā sākuma galā" no albūma "Rīsa zvejnieki"

  

i know: "de ya vu" about the "wooden arms" and "K-garden" (the same place, the same people there).
it's Thursday, the last day of the school year, the day of school-report issue, the first day of white frost in Riga this winter.

models: Karlina with her little brother
in her beautiful forecourt

1 comment:

ieva jansone said...

oh, taa ir viena no manam milakajam dziesmam tajaa diskaa (risa zvejnieki)! lieliskas bildes.. (pedejo es varetu pierakstit pie katra tava ieraksta) :)